گفتگو با استاد علی محمدی هوشیار؛ مدیر موسسه فرهنگی و تبلیغی بروج

گفتگو با استاد علی محمدی هوشیار؛ مدیر موسسه فرهنگی و تبلیغی بروج

بروجگفتگو با استاد علی محمدی هوشیار؛ مدیر موسسه فرهنگی و تبلیغی بروج

روابط عمومی موسسه بروج: عرض سلام و ادب. لطفا پیرامون فعالیت ها و اهداف موسسه بروج توضیحات لازم را بفرمایید.

با توجه به اینکه در خصوص مقابله با مدعیان مهدویت جبهه مشخص و مستقلی وجود نداشت، از این رهگذر تصمیم بر این شد که جهت جبران این خلاء موسسه ای راه اندازی شود تا بتواند مدعیان دروغین مهدویت را مورد مطالعه و نقد قرار دهد. لذا موسسه بروج در اواخر سال ۹۵ با این هدف آغاز به کار کرد و الحمدلله  تاکنون مثمر ثمر واقع شده است.

-بفرمایید در این موسسه به کدام یک از مدعیان دروغین پرداخته می شود؟

این موسسه تمامی مدعیان دروغین مهدویت را مورد مطالعه قرار داده است اما جهت مقابله، اولویت هایی دارد تا مدیریت کار به نحو مناسب شکل گیرد. به عنوان نمونه در حال حاضر اولویتهای ما عبارتند از: جریان احمدبصری- جریان منصور هاشمی خراسانی- جریان علی یعقوبی و جریان قحطانی.

-آیا تاکنون کتابی هم در این زمینه منتشر کرده اید؟

تا کنون ۶ عنوان کتاب در حوزه نقد احمد الحسن(درسنامه نقد احمد الحسن- پرسش ها و پاسخ ها- روشن تر از خورشید– لوح و قلم- دوازده خورشید- امام اینترنتی) و یک عنوان کتاب با عنوان جریان شناسی مدعیان دروغین مهدویت(دکان های کاغذی) به رشته تحریر و چاپرسیده و همزمان فایل این کتاب ها در سایت بروج و کانال المدعی بارگزاری گردیده است. ضمن اینکه در نقد منصور هاشمی خراسانی کتاب یا عنوان(کلاغ عای سیاه) و در نقد علی یعقوبی کتابی با عنوان (یعقوبی چه می گوید؟) در دست چاپ می باشد.

-آیا در حوزه مسائل هنری هم تولیدی داشته اید؟

تا کنون بیش از ۵۰ تابلو مقاله، ۱۰۰ عکس نوشته، ۱۰۰ پادکست، ۶ شماره ماهنامه الکترونیکی، سه عنوان بروشور و ده ها عنوان محصولات هنری دیگر در این موسسه تولید و به صورت دانلود رایگان در اختیار عموم  قرار داده شده است.

-آیا این موسسه در حوزه مباحث آموزشی نیز ورود داشته است؟

بله تاکنون ۴ دوره تخصصی و ۱۰ دوره عمومی ویژه طلاب حوزه های علمیه برگزار شده و چند دوره دیگر نیز در دستورکار موسسه قرار دارد.

-از اینکه وقت خود را در اختیار ما قرار دادید متشکرم

درباره نویسنده

174مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

تمام حقوق این سایت برای © 2024 گروه فرهنگی بروج. محفوظ است.
قدرت گرفته از وردپرس فارسی