کتاب پرچم های تاریکی

کتاب پرچم های تاریکی

بروج _ کتاب پرچم های تاریکی

بازخوانی انتقادی آراء منصور هاشمی خراسانی از منظر حکمت اسلامی

مرکز پخش: فروشگاه های مسجد مقدس جمکران

تلفن سفارش و خرید: ۰۹۱۲۱۵۱۸۱۴۹

پرچم های تاریکی توسط انتشارات کتاب جمکران در قطع رقعی و ۱۳۸ صفحه و با قلم علی محمدی هوشیار تألیف و منتشر شد.

در بخشی از مقدمه کتاب “پرچم های تاریکی” آمده است:

تاریخ، سرشار از مدعیانی است که خود را منجی بشریت نامیده و با برافراشتن پرچم نیرنگ، عده ای را به سمت خود خوانده و در دام گمراهی گرفتار کرده اند.

چنانچه امام صادق(ع) فرمود: مَا مِنْ عَبْدٍ یَدْعُو إِلَى ضَلَالَهٍ إِلَّا وَجَدَ مَنْ یُتَابِعُهُ. هیچ بنده اى نیست که مردم را به گمراهى و ضلالت دعوت کند، جز آنکه پیروانى پیدا می‌کند. کافی، ج۸، ص ۲۲۹٫

یکی از جریان های انحرافی در عرصه مهدویت، جریان منصور هاشمی خراسانی است که با بر افراشتن پرچم “البیعه لله” خود را منجی آخرالزمان پنداشته و با خلط حق و باطل، به معجونی مسموم و مهلک دست یافته است.

این جریان با شعار “بازگشت به اسلام” کار خود را آغاز کرده و همانند سلفی گران، چنین وانمود می کنند که اسلام راستین به انحراف رفته و تنها منصور هاشمی از آن آگاه است!

شعار بازگشت به اسلام، همانند شعار خوارجی است که بنا به تعبیر امیرمومنان(ع)، گفتار حقی به زبان آوردند و از آن اراده باطل کردند: “کلمه حق یراد بها باطل”. نهج البلاغه، خ۴۰.
و….

درباره نویسنده

174مطلب نوشته است .

One Comment on “کتاب پرچم های تاریکی”

  • حسینی wrote on 18 فوریه, 2019, 10:18

    بسمه تعالی وله الحمد. سلام علیکم. اقا بی زحمت اصل کتاب را به شکل پی دی اف بگذارید روی سایت . من در افغانستان هستم و با اتباع کذاب خراسانی زیاد برخورد دارم . بی زحمت لطف کرده و کتاب پرچم های تاریکی را بگذارید روی سایت . یا علی مدد.

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

تمام حقوق این سایت برای © 2024 گروه فرهنگی بروج. محفوظ است.
قدرت گرفته از وردپرس فارسی