ساختمان پلاسکو و احمدالحسن بصری

ساختمان پلاسکو و احمدالحسن بصری

بروج – سئوال کاربر محترم کانال درسگفتار نقد احمدالحسن البصری:

❓❓اتباع احمدالحسن بصری بر این باورند که آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو به خاطر ایمان نیاوردن مردم به احمد بصری است. لذا این اتفاق را به فال نیک گرفته و از وقوع آن خرسند هستند. پاسخ شما چیست؟

✅جای بسی تأسف دارد که اتباع دجال بصری همواره از هر اتفاق و حادثه‏ ای قصد برداشت و سوء استفاده داشته و در تولید ادعاهای بدون دلیل پیشگام می‏باشند. در پاسخ به این ادعای گزاف به نکاتی اشاره می‏گردد:

اولاً در طول تاریخِ بعد از غیبت کبری ، شاهد فاجعه‏ هایی بزرگ‏تر از ریزش ساختمان پلاسکو بوده‏ایم و حال آنکه خبری از احمد بصری نبود و تمامی نیز مردم به دوازده وصی و امام اعتقاد داشتند.

ثانیاً یکی از وظایف ما مسلمانان، حس انسان دوستی است که بایستی همواره به آن پایبند بوده و برای یاری به افراد مصیبت زده تلاش و کوشش کنیم. لذا سزاوار نیست که نام خود را مسلمان گذاشته و اندوه و غم خانواده‏ های داغدار را به فال نیک گرفته و از آن خشنود باشیم.

ثالثاً هیچ دلیلی در دست نیست که بتوان به واسطه آن، چنین حوادثی را به عنوان عذابی از جانب خداوند تلقی کرده و حادثه دیدگان را مستحق این عقوبت بدانیم. لذا مدعیان چنین باوری، کذاب و افتراگو بوده و سخنی را به صورت ندانسته به خداوند متعال نسبت می‏دهند.

رابعاً مگر اهالی ساختمان پلاسکو نام نامبارک احمدبصری را شنیده و دعوت شده بودند که به واسطه مخالفت با او مستحق عذاب الهی شوند؟ اگر چنین باشد که علمای شیعه که همواره در جبهه مخالفت با دروغگویانی همچون احمد بصری هستند چرا دچار عذاب الهی نشده و در عوض یک عده بی خبر از مسائل مورد عذاب قرار گرفته اند؟ آیا این با حکمت و عدل الهی سازگار است؟

بنابراین، بیان چنین سخن های بیهوده‏ای، جز بر رسوایی احمد الحسن نیافزوده و آنان را بیش از گذشته خار و ذلیل خواهد کرد. ان شاءالله.

https://t.me/almoddaie

درباره نویسنده

174مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

تمام حقوق این سایت برای © 2024 گروه فرهنگی بروج. محفوظ است.
قدرت گرفته از وردپرس فارسی